Kampanie z influencerami

Jesteśmy przekonani, że nasze podejście do analityki danych, zaawansowane narzędzia, doświadczenie i zaangażowanie przyczyniają się do identyfikacji właściwych influencerów, którzy w wiarygodny sposób docierają do odbiorców zdefiniowanych przez naszych Klientów

Kampanie z influencerami

Jesteśmy przekonani, że nasze podejście do analityki danych,  zaangażowanie, kreatywność oraz know-how pozwalają nam na identyfikację właściwych influencerów i efektywne zarządzanie kampaniami naszych klientów.

Sprawdź zakres naszej oferty dla biznesu i influencerów

Właściwy influencer to osoba, która w wiarygodny sposób dociera do prawdziwej widowni będącej targetem kampanii. Każdy profil jest przez nas sprawdzany w zakresie: danych demograficznych i zainteresowań widowni, wiarygodności influencera i autentyczności jego obserwujących

Skutecznie zarządzamy całym procesem; od briefu po raport końcowy.  Zajmujemy się komunikacją i negocjacjami z influencerami a także obsługą formalno – prawną. Monitorujemy aktywność influencerów, przypominamy im o terminach publikacji, egzekwujemy wykonanie zadania.

Na bieżąco śledzimy wskaźniki kampanii i reagujemy na podstawie dostępnych danych. Po zakończonej kampanii otrzymasz raport z podsumowaniem podstawowych wskaźników, analizą demograficzną widowni oraz naszymi rekomendacjami.

Służymy wsparciem merytorycznym przy opracowaniu strategii. Proponujemy taktykę dla każdej kampanii. Wierzymy, że w coraz bardziej zatłoczonej przestrzeni social mediów, to właściwa strategia i kreatywne rozwiązania powolą twojej marce wyróżnić się i zbudować przewagę konkurencyjną.

Rozliczymy się na podstawie faktury VAT. Umowy z influencerami bierzemy na siebie i dopełnimy wszystkich formalności zgodnie z obowiązujacymi przepisami prawa. Po każdej kampanii otrzymasz kontent wykreowany przez influencerów wraz z prawami autorskimi nieograniczonymi czasowo i terytorialnie.

Dostęp do danych osób obserwujących, analiza realnego zasięgu i wspólnie zdobyte doświadczenie pozwolą nam optymalizować i zwiększać skutecznosć każdej kolejnej kampanii. Jeżeli masz wątpliwości, chętnie zrealizujemy kampanię testową przed rozpoczęciem dłuższej współpracy.

Wyszukiwanie influencerów

Właściwy influencer to osoba, która w wiarygodny sposób dociera do prawdziwej widowni będącej targetem kampanii. Każdy profil jest przez nas sprawdzany w zakresie: danych demograficznych i zainteresowań widowni, wiarygodności influencera i autentyczności jego obserwujących

Zarządzanie kampanią

Skutecznie zarządzamy całym procesem; od briefu po raport końcowy.  Zajmujemy się komunikacją i negocjacjami z influencerami a także obsługą formalno – prawną. Monitorujemy aktywność influencerów, przypominamy im o terminach publikacji, egzekwujemy wykonanie zadania.

Analityka kampanii

Na bieżąco śledzimy wskaźniki kampanii i reagujemy na podstawie dostępnych danych. Po zakończonej kampanii otrzymasz raport z podsumowaniem podstawowych wskaźników, analizą demograficzną widowni oraz naszymi rekomendacjami.

Kreatywność i strategia

Służymy wsparciem merytorycznym przy opracowaniu strategii. Proponujemy taktykę dla każdej kampanii. Wierzymy, że w coraz bardziej zatłoczonej przestrzeni social mediów, to właściwa strategia i kreatywne rozwiązania powolą twojej marce wyróżnić się i zbudować przewagę konkurencyjną.

Optymalizacja i skuteczność

Dostęp do danych osób obserwujących, analiza realnego zasięgu i wspólnie zdobyte doświadczenie pozwolą nam optymalizować i zwiększać skutecznosć każdej kolejnej kampanii. Jeżeli masz wątpliwości, chętnie zrealizujemy kampanię testową przed rozpoczęciem dłuższej współpracy.

Baza wiedzy

Influencer marketing

Nasi klienci

Nasi klienci

Kampania influencer marketingu

Poniżej wyróżniliśmy najważniejsze etapy naszej współpracy przy realizacji kampanii.

01

Przygotowanie brief’u

02

Taktyka kampanii

03

Identyfikacja i akceptacja influencerów

04

Obsługa formalno – prawna

05

Akceptacja publikacji

06

Raport z analizą

Na samym początku należy jasno określić cel kampanii i kryteria (KPI) jakimi będziemy mierzyć jego realizację. Równie istotne jest zdefiniowanie target grupy kampanii. Podanie zakładanego budżetu kampanii i terminu jej realizacji pozwolą nam na przygotowanie odpowiedniej propozycji.

W odpowiedzi na brief przygotujemy rekomendacje dotyczące wyboru platformy (Instagram, Facebook, inne) i taktyki, która odpowiednio zaangażuje użytkownika i wywoła efekt kuli śnieżnej. Wspólnie zdefiniujemy zadanie dla influencera i potwierdzimy harmonogram kampanii.

Przy wyborze influencerów, którzy w największym stopniu pasują do założonej komunikacji marki i celu kampanii bierzemy pod uwagę kryteria demograficzne takie jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania influencerów oraz ich obserwujących. Weryfikujemy zainteresowania, styl i jakość komunikacji na profilach influencerów. Przed uruchomieniem dalszych działań otrzymasz listę wybranych influencerów do akceptacji.

Z wszystkimi influencerami podpisujemy umowy, naliczamy i odprowadzamy w ich imieniu należne podatki do US. Zadbamy o przekazanie praw autorskich do kontentu, który zostanie przygotowany w kampanii

Zabezpieczając się przed utratą kontroli nad właściwym przekazem marki, każdy post przed publikacją przechodzi proces akceptacji.

Po zakończonej kampanii otrzymasz raport z analizą realizacji założonych celów, naszymi rekomendacjami dotyczącymi optymalizacji przyszłych kampanii a także fakturę VAT 23%.

Przykłady naszych dotychczasowych realizacji

Urszula Wilk

LEGO #bawmysięrazem

Angażująca kampania z udziałem 40 influencerów i kilka tysięcy ściągnięć raportu LEGO Play Well 

Urszula Wilk

Semilac makeup

Kategoria Beauty to jedna z wiodących na Instagramie – platformie opartej na obrazie. Marki z sukcesem od dawna wykorzystują możliwości i korzyści jakie daje współpraca z influencerami.

Urszula Wilk

Aplikacja FOODER

Głównym celem kampanii była jak największa liczba ściągnięć nowej wersji aplikacji FOODER Jak zrealizowaliśmy cel?

Potrzebujesz skutecznej kampanii ze sprawdzonymi influencerami? Skontaktuj się