Kampanie z influencerami
Jesteśmy przekonani, że nasze podejście do analityki danych, zaawansowane narzędzia, doświadczenie i zaangażowanie przyczyniają się do identyfikacji właściwych influencerów, którzy w wiarygodny sposób docierają do odbiorców zdefiniowanych przez naszych Klientów
Kampanie z influencerami
Jesteśmy przekonani, że nasze podejście do analityki danych, zaangażowanie, kreatywność oraz know-how pozwalają nam na identyfikację właściwych influencerów i efektywne zarządzanie kampaniami naszych klientów.

Sprawdź zakres naszej oferty dla biznesu i influencerów

Wyszukiwanie influencerów
Właściwy influencer to osoba, która w wiarygodny sposób dociera do prawdziwej widowni będącej targetem kampanii. Każdy profil jest przez nas sprawdzany w zakresie: danych demograficznych i zainteresowań widowni, wiarygodności influencera i autentyczności jego obserwujących

Zarządzanie kampanią
Skutecznie zarządzamy całym procesem; od briefu po raport końcowy. Zajmujemy się komunikacją i negocjacjami z influencerami a także obsługą formalno – prawną. Monitorujemy aktywność influencerów, przypominamy im o terminach publikacji, egzekwujemy wykonanie zadania.

Analityka kampanii
Na bieżąco śledzimy wskaźniki kampanii i reagujemy na podstawie dostępnych danych. Po zakończonej kampanii otrzymasz raport z podsumowaniem podstawowych wskaźników, analizą demograficzną widowni oraz naszymi rekomendacjami.

Kreatywność i strategia
Służymy wsparciem merytorycznym przy opracowaniu strategii. Proponujemy taktykę dla każdej kampanii. Wierzymy, że w coraz bardziej zatłoczonej przestrzeni social mediów, to właściwa strategia i kreatywne rozwiązania powolą twojej marce wyróżnić się i zbudować przewagę konkurencyjną.

Optymalizacja i skuteczność
Dostęp do danych osób obserwujących, analiza realnego zasięgu i wspólnie zdobyte doświadczenie pozwolą nam optymalizować i zwiększać skutecznosć każdej kolejnej kampanii. Jeżeli masz wątpliwości, chętnie zrealizujemy kampanię testową przed rozpoczęciem dłuższej współpracy.
Baza wiedzy
Influencer marketing
Agencja Influencer Marketingu czy Platforma ?
Współpraca z Agencją Influencer Marketingu
Nasi klienci
Nasi klienci
Kampania influencer marketingu
Poniżej wyróżniliśmy najważniejsze etapy naszej współpracy przy realizacji kampanii.
01
Przygotowanie brief’u
02
Taktyka kampanii
03
Identyfikacja i akceptacja influencerów
04
Obsługa formalno – prawna
05
Akceptacja publikacji
06
Raport z analizą
Na samym początku należy jasno określić cel kampanii i kryteria (KPI) jakimi będziemy mierzyć jego realizację. Równie istotne jest zdefiniowanie target grupy kampanii. Podanie zakładanego budżetu kampanii i terminu jej realizacji pozwolą nam na przygotowanie odpowiedniej propozycji.
W odpowiedzi na brief przygotujemy rekomendacje dotyczące wyboru platformy (Instagram, Facebook, inne) i taktyki, która odpowiednio zaangażuje użytkownika i wywoła efekt kuli śnieżnej. Wspólnie zdefiniujemy zadanie dla influencera i potwierdzimy harmonogram kampanii.
Przy wyborze influencerów, którzy w największym stopniu pasują do założonej komunikacji marki i celu kampanii bierzemy pod uwagę kryteria demograficzne takie jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania influencerów oraz ich obserwujących. Weryfikujemy zainteresowania, styl i jakość komunikacji na profilach influencerów. Przed uruchomieniem dalszych działań otrzymasz listę wybranych influencerów do akceptacji.
Z wszystkimi influencerami podpisujemy umowy, naliczamy i odprowadzamy w ich imieniu należne podatki do US. Zadbamy o przekazanie praw autorskich do kontentu, który zostanie przygotowany w kampanii
Zabezpieczając się przed utratą kontroli nad właściwym przekazem marki, każdy post przed publikacją przechodzi proces akceptacji.
Po zakończonej kampanii otrzymasz raport z analizą realizacji założonych celów, naszymi rekomendacjami dotyczącymi optymalizacji przyszłych kampanii a także fakturę VAT 23%.
Przykłady naszych dotychczasowych realizacji


Urszula Wilk
LEGO #bawmysięrazem
Angażująca kampania z udziałem 40 influencerów i kilka tysięcy ściągnięć raportu LEGO Play Well

Urszula Wilk
Semilac makeup
Kategoria Beauty to jedna z wiodących na Instagramie – platformie opartej na obrazie. Marki z sukcesem od dawna wykorzystują możliwości i korzyści jakie daje współpraca z influencerami.



Urszula Wilk
Aplikacja FOODER
Głównym celem kampanii była jak największa liczba ściągnięć nowej wersji aplikacji FOODER Jak zrealizowaliśmy cel?





































